22 Şubat 2011 Salı

Her telden yapılanlar...

Bitane ponpon ortalarda geziniyordu.Aaa sen niye geziyorsun dedim.Nebileyim bir işim yok,boş boş dolanıyorum dedi.Bende senin için bişey bulacağım dedim.Ardından polar bir daire gezindiğini gördüm oda boştaymış.Hadi dedim siz beraber bişeyler yapın dedim veeee küçük basit bir toka çıktı ortaya..




Yağ yeşili kalın bir ip almıştım.Ama bereyi tam bitirmedi bende ona polar kumaş ekliyeyim dedim.Aslında fırfırlı bir şekilde yaparım diye düşünüyordum ama dalgınlığıma geldi düz oldu ama çok hoş oldu.Annemde denedim :D Üstünde yaptığım çiçeğin kumaşını çekilişten gelen kumaşlardan yaptım hevesimi almak için yapmıştım :D Tuba hanım ın kiler boşaltma postundan bu kumaşlar.çok güzel kumaşlar var parça parça..Bakalım onlardan ne yapabilirim.
Arkadaşım nikah şekeri numuneleri yapmamı istedi..Bende birkaç tane yaptım.Bunların haricinde birde kova şeklinde yapmıştım ama tam süsleme olmadığı için burada şimdi yayınlamayacağım..(İster maskot isterseniz magnet olarak yapılabilinir)





2 yorum:

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgil Uğurböceği, çok şirin olmuşlar ellerinze sağlık sevgiyle sağlıkla mutlu kalın...

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim.Dilekleriniz içinde teşekkür ediyorum,bende de aynı dilekler sizin için :)