23 Şubat 2011 Çarşamba

Güllü gümüş yüzük

Dün gece yatmadan önce bir süre önce aldığım gümüş renkli ip elime geçti tam yerine yerleştirecektim ki içimden bir ses "aklındaki düşünceyi dene ondan sonra yerine yerleştirirsin" dedi.Bende ilk defa "hadi kırmayayım seni" dedim.Başladım işlemeye, süslemesinide yarın gündüz gözüyle yaparım dedim.Sabah hemen yüzüğü süslemek için düşünmeye başladım; akşamki süsleme fikrimin yanında başka neler yaparım diye düşündüm ve aklıma bişey gelmedi.Neyse incilerimi alayım derken çiçekleri buldum.Birde bugün kırmızılı giyinecektim diye kırmızı çiçekleri yapayım ilk düşüncemi bidahakinde uygularım dedim.
Veee sonuç... (Sizce nasıl olmuş)

5 yorum:

Lilacsmell dedi ki...

Gayet şık olmuş, güle güle kullan.

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim

Arabell dedi ki...

Gülleri de sen mi yaptın? yaptıysan güllerin malzemesi nedir diye merak ettim.. eline sağlık iyi günlerde kullan yüzüğünü.. (^_^)

uğurböceği dedi ki...

Yok canım gülleri zamanında halam yapmış.galiba onun yapığı tutkal hamuruydu.
Teşekkür ederim :)

Ahmetis dedi ki...

güller gerçekten çok güzel duruyor.tek bir gül ile deneyebilirsin.