28 Şubat 2011 Pazartesi

Grafik tabletle ilk deneme

Grafik tabletim geleli birkaç gün oldu.Tableti pc ye tanıtırken kaleme hakimiyet nasıl diye bakmıştım, ama zor geldi.Sonra elimi değdirmedim nedense..Korktum heralde.Biraz önce hevesim geldi,ben bunla uğraşıp çok güzel tasarımlar çıkaracağım dedim kendi kendime.Çünkü bu tableti almamın amacı vardı.Öyle dijital çizimler yapayım gitsin değildi..Bir projem var onu gerçekleştirmek istiyorum.
Neyse; gelelim benim şimdiki çizimime.Açıkçası zorlanıyorum ama yapabilirim ben bunu.Anasınıfı öğrencisi daha güzel resim çizer bence ,yani benimki berbat ilk denemem...

4 yorum:

zuzu* dedi ki...

harikasın canım bende olmuş sen bu işi kıvırırsın:) bu arada projeni de merak ettim doğrusu:)
sevgiler

uğurböceği dedi ki...

harika mıı ben bu kelimeyi beklemiyordum açıkçası.ben beğenmedim çünkü :S ama teşekkür ederim bilgilerinden dolayı.
tam hakimiyet kurayım kalem üstünde ozaman teker teker görünecekler proje kahramanlarım :D

zuzu* dedi ki...

yakın çalış çizimlerini ekranı büyüterek yaparsan daha iyi hakimiyet kurarsın:)

uğurböceği dedi ki...

teşekkür ederim tekrar..öğreneceğim çok şey var.arada seni rahatsız edecem gibi görünüyor...