14 Şubat 2011 Pazartesi

Etkinliğim için...

"Her yerde kalp var" etkinliği için yaptığım çalışmamın fotoğrafını bugün gönderdim.Son güne kaldım ama aksilikler üstüste geldi ve de hastalığım(ee kış gelince birde salgın olunca kurtuluş yooook)Neyseki sonunda çalışmamı bitirdim ve de fotoğrafını gönderdim Nilgün hanıma :)  Bu arada Nilgün hanımın çalışmasına bayıldım.Rengi süper ve tasarım sade,şık ve süper.Bence sizde zaman kaybetmeden bigöz atın bloguna..Şimdi bekleyiş zamanı;eşleştirmeyi beklicez :D
Bu da benim çalışmam..İnşallah eşleştiğim arkadaşım beğenir :)  (Çalışmamın ismini KALBİN BENDE koydum)

11 yorum:

zuzu* dedi ki...

çok şeker olmuş gönlüne sağlık canım geçmişler olsun aeo... sevgiler

uğurböceği dedi ki...

çoook teşekkür ediyorum :)

nevali dedi ki...

aa ne güzel olmuş,bende katıldım o etkinliğe,adi bakalım kim kime çıkacak:)

uğurböceği dedi ki...

teşekkür ederim nevali..kafadan salladım sayılarını ama çok hoşuma gitti bu bebiş.elinede kalp kondurdum :)

All So Cute dedi ki...

cok tatli olmus :)

ayseyaman dedi ki...

örgüler, ebrular, takılar hepsi birbirinden güzel hobiler...ellerinize sağlık...:)

uğurböceği dedi ki...

ayyy çok teşekkür ederim all so cute ve ayseyaman :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel bir tasarım olmuş.. çooook beğendim. sevgililer gününe de çok yakışmış...

bebegimincicileri.blogspot.com

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Uğurböceği, bloğuma hoşgeldiniz sayenizde bloğumda bir çicek daha açtı :) nacizane bırakmış olduğunuz zarif yoruma çok teşekkürederim. Güzellikleri paylaşmada her zaman buluşmak üzere sevgiyle sağlıkla kalın....

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzle olmuş, alacak olan arkadaş çok şanslı

uğurböceği dedi ki...

emine öztürk,evimin incileri belgin,yetenek-sizin hepinize çok teşekkür ederim :)