27 Şubat 2011 Pazar

Çeşitli maskotlar - Amigurumi

Birkaç gündür ufak bişeler yapmak istiyordum.Büyük işler yordu ve sıktı beni sanki.Nette dolanırken kokeshi anahtarlık açıklaması buldum,yaptım.çok eğlenceli geldi ve de çok hoşuma gitti.Sonra baktım kafa güzel çıkıyor birkaç tane daha yapayım süsler bişeler yaparım dedim.Hızımı alamadım biraz büyüğünü yapabilir miyim denemelerine girdim ve çeşitli bişeyler çıktı ortaya.Sadece kokeshi anahtarlığın modeli netten diğerleri benim tasarımım.
Kokeshi anahtarlık...




Melek anahtarlık...



Şeytan anahtarlık...



Uzun zamandır cadı yapmak istiyordum ama tv de, ineternette resmini gördiğimiz gibi istiyordum.Ama bir türlü tarifine rastgelmedim.Bende tatlıcadı yapmaya karar verdim :)

5 yorum:

zuzu* dedi ki...

çok güzel olmuşlar:))

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim :)

yaseminkale dedi ki...

bir minik uğurböceği eksik kalmış:)) ellerine sağlık canım...

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim :) başka teknikle yapmıştım uğurböceği ama eskiden yapmıştım.bende düşündüm yapmayı inşallah yakında yaparım :))

yaseminkale dedi ki...

inş. canım sabırla bekliyorum:...