3 Şubat 2011 Perşembe

:)

Biraz önce yüzümü gülümseten birşey oldu :) Ne miii??? Hani Derya Baykal'ın programı yayından kaldırılmıştı yaa..Kaç gündür aklıma geliyor,her zamankinden daha çok.Niye mi, çünkü kursumuz tatilde ve ben evdeyim ayrıca hastayım.Sıkıntısı basıp duruyor beni..El işleri yapayım diyorum çok istiyorum ama bir yanımda amaaaan boşver diyor :( Böyle bir ikilem içinde olmak çooooooooook kötü..Her seferinde interneti açtığımda Derya Baykalın sitesine bakayım diyorum ama hep bişey oluyor unutuyorum :(( Biraz önce aklıma geldi hemen açtım siteyi..Farklı bir haber yoktu,daha önce okuduklarımın aynısı..Ama bişey farklıydı Derya Baykal kendine blog açmış.Ayy bi sevindim bir sevindim anlatamam :D Bu kadını yine durdurmayı başaramamışlar yaa ne kadar hoşuma gitti bilemezsiniz :))))  Tam gaz devam...Artık blogundan izlicem Derya Baykal'ı :))))))
Siz daha ziyaret etmediyseniz buuyyyyrrrrruuuuuunnn...
Derya Baykal!ın Blogu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

architekt wnetrz wystroj wnetrz dekorator wystroj wnetrz sypialnie dekorator wnetrz warszawa architekt wnetrz

dekorator warszawa projektant wnetrz szczecin [url=http://vader-wnetrza.pl]projektant wnetrz szczecin [/url]