22 Şubat 2011 Salı

Aaayyy ! Hediyem geldiii...

"Her yerde kapl var" etkinliğinde benim yaptığım çalışmayı bu yazımda belirtmiştim; inşallah beğenmiştim etkinlik arkadaşım ;)
Bugünde benim hediyem geldi; aslında dün gelmiş ama evde olmadığımdan dolayı geri dönmüş :S Ama bugün aldım ve görünce yüzümde bir gülümseme oldu çünkü kimden geldiğini bilmiyordum.Açtım ve bayıldım hediyeye..
Etkinlik arkadaşım GÖNÜLDENELE ymiş. Buradan kendisine ellerine sağlık diyorum.Çooooooook beğendim..
Artık benimde el yapımı göznuru bir masa örtüm var,bunlara peçete ve peteçe halkaları yapma gerek diye düşünüyorum :D Aaaa belkide ebruyla amerikan servis yaparım kimbilir :))))











2 yorum:

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Canım hediyemi beğenmene çok sevindim.En güzel ve keyifli günlerde kuullanmanı diliyorum :))

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim öpüyorum :)