23 Ocak 2011 Pazar

Kızım Gelin Oluyor :)

Kızım gelin oluyor..Süsleyip püslemem gerekiyor  daha..Eeee saçı yapılacak makyajı felan derken bir iki gün alacak galiba(tabi bugünüde sayarsak)Ama en çok saçında yoruldum,heralde bir saç yapana kdar bir bebek tümden biterdi.Okadar oyaladı yani..Bide bir yumak ip bitti halen saç bitmedi,ikincisi de aynı renk bulamadım ton farkı oldu,eh hadi gölge mi yaptırdı yoksa balyaj mı attırdı saçına bilemem :D Ama bu saç beni gerçekten çok yordu.İnşallah bu kadar yorduğunada değmiştir.Kızımın son rötuşlarınıda yaptıktan sonraki fotoğrafını ekleyeceğim.
Şimdilik buna bir bakın,NASIL OLMUŞ SİZCE?
Birde bu kıza bir İSİM bulmak gerek..Yorumlarınızda sizde isimlerinizi belirtirseniz beraberce bir isim bulmuş oluruz.Bu ismi kura çekerek belirleyeceğim.

NOT : Bu gelin kızımızı etkinlik için yapmış bulunmaktayım.Eda ablanın oluşturduğu amigurumi forumuna üyeyim ve bu etkinlik orda yapılıyor.Bir süredir bakamıyordum foruma ama zararın neresinden dönülse kardır..

8 yorum:

ireminannesi dedi ki...

çok şeker yaa
bende istiyorum örmek ama etrafımda bilen yok:(
kızımın adı İREM olabilir:)

uğurböceği dedi ki...

Bilenin olmasına gerek yokiii..
Amigurumi forumuna üye ol ondan sonra gerisi gelecektir.tabiki en zordan başlayın demiyorum.kolaydan zora doğru gidersiniz. :)
İrem derken benim gelin kızımın adı mı yok sizin yapacağınızın adı mı???

ireminannesi dedi ki...

tavsiyenizi deniyceğim tşkler
sızın gelin kızınızın adı irem olsun demek istedim
aynı zamanda benim yavrumun adu olan irem demek istedim:)

uğurböceği dedi ki...

Yardım edebileceğim durumlarda elimden geldiği kadar destek olurum :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çok çok güzel olmuş arkadaşım.

En zoru saç, makyaj tabi :) Gelin olmak kolay mı.

İnci gelin olsun adı. İnci gbi.

ireminannesi dedi ki...

tşkler cnmm aklımdasın o zaman:)

Arabell dedi ki...

way be bitmemiş de olsa çok güzel bir gelin olacağa benziyorr.. saçına da bayıldımzatenn..

http://www.enguzelorguler.net/content/view/2407/1/
şu adreste canım farklı motif örnekleri var rengarenkler.. ben çok beğendim ama yapabilirmiyimm orası tartışılır (^_^)
bilmem bekli sen de bakmak istersin diye düşündüm...

uğurböceği dedi ki...

hepinize çooook tşk ederim
aravell bi bakayım o siteye :) yapabilirim uğraşırım demek bile yapmanın yarısıdır.üstüne gitmek gerek bişeylerin :)