3 Aralık 2010 Cuma

YAŞASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN !!!! :)

Birkaç gündür bloguma çalışmaları ekleyemedim,çünkü tam hız çalışmalar yapmaktayım.Sanki fotoğraf için zaman ayırdığımda boşa zaman geçiriyormuşum gibi olacağını sanıyorum.Bu yüzden fotoğraf çekeceğime çalışma yaparım diyorum.Ama en yakın zamanda diğer çalışmalarıda ekleyeceğim.Gerçi bazıları yarım kaldı yani dikimleri felan...
Neyse! Konuya gireyim hemen.Yaşasın dememin nedeni istediğim bir kurs açıldı halk eğitim merkezinde..Tesadüf üzerine gördüm ve kayıt yaptırdım.Kurs bugün başladı,hocamız neler alacağımızı anlattı,neler yapacağımızı anlattı vs...Hangi kurs mu? Hemen diyeyim "EBRU" kursu  :D  Uzun zamandır bu kursu istiyordum ama Antakya'da yok diye biliyordum.meğer 2-3 sene öncede açılmış ama fazla talep olmadığı için devamı gelmemiş.Keşke ozamanlar duysaymışım açıldığı.Kısmet değilmiş napalım :) Hocamız ebru sanatını hakkında insanların bilgisi yok diye talep olmuyor dedi.Bu doğru..Benim gibi araştıran kişiler yada farklı uğraşlar arayan insanlar ebru kursunu isteyebilir.Ama bilgisi olmayan kişi nedir,napacam bu kursun sonundayada yapılan ne işe yarar? diye düşünebiilir ve yaklaşmaz bu kursa...
Sonuçta ben bu kursa başladım ya gerisi artık boş :D  Ayrıca haftaiçi hergünüm toldu artık buda çok iyi oldu benim için.Eskisi gibi hareket gerek hayatımda..Salı ve perşembe öğleden sonra eski işyerime gidip yardımcı oluyorum.Ebru kursuda salı,çarşamba,cuma öğleden sonraları oluyor.Salı günleri çakıştı ama onada bir çözüm bulduk bir hafta eski işyerime bir hafta kursa gideceğim.
Bundan sonra ebrularımda eklendi diğer çalışmalarıma.Bakalım daha hangi işlere el atacağım :D  Eskiden yeni şeyler yaptığımda çevremdekiler el atmadığın bişey kaldı mı derlerdi...Şimdi ne diyecekler bilemiyorum :)))
Ayyy!! Çenem düştü artık susayım.İyi geceler diliyorum...

Hiç yorum yok: