24 Aralık 2010 Cuma

Tek taş ve Hello Kitty yüzüklerim

Dün akşam ilk olarak tek taş yüzüğü yaptım ve çok hoşuma gitti.Gerçek tek taş gibi oldu.Kuzenime hediye ettim bunu.Acaba gerçek olsaydı ne kadar olurdu fiyatı diye konuştuk annem,kuzenim ve ben..
Bugün bir mail aldım,tesadüf orda tek taş yüzük fiyatı vardı.Taşın ebatını görseniz minnacık birşey ve ince bir taştı.Fiyatı ise 1029 tl ydi.Çok şaşırdım...Anneme söyledim ve heralde benim yaptığım yüzük gerçek olsaydı 5000 tl civarı olurdu diye konuştuk :D Ne değerli bir yüzük yapmışım :)))))))






Bu yüzüğüde aslında ya taş süsleyerek yada ahşap boyamada kullandığım konturlerle süsleyecektim.Ama bugün fikrim tamamen değişti ve bir deneme üzerine çıktı bu çalışma.Benim çoooooook hoşuma gitti.Çünkü Hello Kitty i çok seviyorum.Belki birkaç tane daha yaparım bu çalışmadan :D






SİZCE NASIL OLMUŞ YÜZÜKLERİM ???????

Hiç yorum yok: