14 Aralık 2010 Salı

Güllüm Kız :D

Evvel akşam büyük parça çalışmalar yapmak istemedim.ufak bişeler yapayım derken yılbaşının yaklaştığını hatırladım.Kardan adam yapayım dedim.Bir sitede görmüştüm küçük parça örgülerden hayvancıklar yapmışlardı maskot olarak kullanmak için.Bende başladım bir beyaz parça örgü yapmaya.sonra içini doldurup vücudu baştan ayırdım.Amam içimden kardan adam gelmedi,bitarafa bıraktım.Sonra tek parça şerit halinde işlenerek form verilen çiçek modelini yapmak istedim onuda yaptım,çooooook şeker oldu.Bir beyaz parçaya bir çiçeğe bakıp durdum sonunda başımın üstünde bir ampul yandı :D İşte ortaya çıkan sonuç....






2 yorum:

YENİ GELİN dedi ki...

Çalışmalarınız çok başarılı,çok memnun oldum blogumu ziyaretinizden ve önerinizden dolayı,lilascmell adlı blogda haftanın blogu seçiliyor bu tanınmanıza yardımcı olabilir,sizi oraya davet ediyorum.Çalışmalarınız sahipsiz kalmamalı.Sevgiler,görüşmek üzere...

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ederim.davetiniz için teşşekkür ediyorum,hemen bakacağım :)