7 Aralık 2010 Salı

Ebru kursundan ve Sinemadan esintiler

Ebru kursunun 2.günüydü bugün.Çok heyecanlıydım,acaba bişeler yapmaya başlayacakmıyız diye düşünüp duruyordum.Haftasonunu nasıl geçirdim bilemezsiniz.Büyük bir SABIRSIZLIKLA...
Kursa kayıt yaptıranlara bugün öğlen mesaj gönderdikleri için kendilerini tam olarak ayarlayamamışlar.Malzemeleri öğrenip birazda sohbet edip gittiler.İki kişi kaldık,baya zamanımız vardı diye hoca örnekler gösterdi.Sonra bizde birer örnek yaparak denedik.Çok zevkliydi.Heyecanla yarını bekliyorum :) Ben heralde hızımı alamıcam :D

Hocamızın örnekleri...






Kurs arkadaşımın yaptığı...






Veeeeeeeeeeeee benim yaptığım...(ilk ebrum)




Kurstan sonra annem ve arkadaşıyla sinemaya gittik..
*** NEW YORKTA BEŞ MİNARE ***
Gitmediyseniz muhakkak gitmelisiniz.Çoooooooooook hoşuma gitti.Mahsun Kırmızıgül' ün 3 filminden 2 sine bayıldım,bu filiminde 2sinin arasına giriyor.Diğeride BEYAZ MELEK...

Hiç yorum yok: