8 Aralık 2010 Çarşamba

Ebru kursunda 3.gün

Eveeeeeeeettt!!! Kursta 3.günümüz...Dün akşamdan kitreyi hazırladım ama katılaşma oluşmuştu sabah baktığımda.tekrar kavanozda çalkaladım ama parça parça duruyordu.Bişeylerle ezdim bu sefer minik parçacıklar kaldı.Evden çıkarken çorapla süzmek aklıma geldi.Kursa gittiğimde hoca da çorapla sizeceğimizi söyledi ve de öyle yaptık.Fakat kitre katıydı diye su ekledik.Kitre hem dinlendirilmedi hemde daha yeni diye çok iyi sonuçlar alamadık,gerçi biraz daha suya ihtiyacı vardı.Cuma günü daha iyi olacaktır dedi hoca.Tekrar su ekledik,istenilen kıvama getirdik cuma gününe kadar dinlenecek.Şimdide bugün yapılan çalışmaları görelim :D

İlk önce hocamızın çalışması...



Arkadaşların yaptığı çalışmalar...








Veeee işte benim çalışmam....

2 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

bende ebru yapmayı çok istiyorum çok zevkli gözüküyorlar.

yaptıklarında çok güzel olmuş :)

uğurböceği dedi ki...

çoook teşekkür ederim :) hemde nasıl zevkli..bence hiç durmayın hemen başlayın :)