11 Eylül 2010 Cumartesi

Titanyum gülü

Titanyum nakışını uzun zamandır yapmak istiyordum ama ilk zamanlar malzemem elimde yoktu.Sonra bu sene başında izmire gittiğimde aldım ama işe başladığım yoğun ve yorgun olduğum için bir türlü yapamadım,bu süre zarfındada nasıl yapacağımı unutmuştum.Sonra ağustos ayında izmire gittiğimde NAKIŞ DERYASI kitabını aldım..İzmir'de kaldığım süre zarfında elimi deydiremedim.Bitane lif örmem gerekiyordu(basit bir teknikle ördüm)Artan iple de facebook da arkadaşlarımdan biri şal modeli paylaşmıştı fakat kendi yaptığı bir model değildi.çok basit görünüyordu vede çok hoştu, serin havalar için ideal bence..Fakat düşündüğüm gibi çabuk bitmeyecek,İzmir'den beri elimde bitmedi basit ama uğraştırıcı..Neyse şal konusunu bitirdiğim zaman devam ederim.Bugün yeter artık ben bunu yapacam dedim.Hep araya işler geçiyor titanyum gülü kalıyordu.Çok şükür yaptım.Ve Derya(Şahin) hocama görücüye çıktı.Gerçi tam anlamıyla bitmemişti dalına ipini saracam bide yaprakları..
Derya(Şahin) hocam çoooooooooook beğendi ve ben nasıl mutlu oldum anlatamam.İlk yapmana rağmen muhteşem çok güzel dedi :D öneri de sundu.Teşekkür ediyorum Derya(Şahin)hocam...

Veeeeeeeeeeeee  TİTANYUM GÜLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜM.....





Hiç yorum yok: