11 Eylül 2010 Cumartesi

Son yaptıklarım...

Uzun zamandır bloguma çalışmaları eklemiyordum.ilk zamanlar işimden dolayı çok yorgun eve gelip tv karşısında sızdım için ekleme yapamıyordum :D   Sonra 1 buçuk ay önce tatile gittim ondan dolayı ekleme yapamadım.2 hafta oldu geleli,koşturup durduğum için yine ekleyemedim bişeyler...Artık eklemem gerek dedim ve geçenlerde fotoğrafları çektim bugünde pc ye aktardım.Aslında çok fazla değiller ama olsuuuun :))

Minnoşuma yaptığım takım..Aslında bunu kış çıkışı yapmıştım ancak fotoğrafını çekebildim...
























 Minnoşumun annesinin  çok samimi bir arkadaşı evlenecekmiş.Kendisinden bir hatıra kalmasını iste fakat düğün zamanlarında kullansında istedi..Kına eldiveninde karar kıldık.Kına gecesi memleketlerinde oldu düğünde damadın memleketinde.Oraya gittiğinde kına eldivenini gelinlik kuşağı olarak kullanmış yanlış hatırlamıyorsam(eldivenin bağcığı azcık uzun olmuşta :D )


Demet Akalın'ın kına eldivenine benzemiş değil mi??Tabi bittikten sonra farkettim :))

Hiç yorum yok: