4 Mart 2010 Perşembe

1 Kötü 1 İyi Haber

Evet! 1kötü 1 de iyi haberim var.Önce kötü haberi vermek istiyorum haberler sırasıyla olsun.

Atölyemi kapatmak zorunda kaldım :( 2hafta civarı oldu..Nedenine gelince....Pürüzler büyümeden canım acımadan kapatmam gerekti.Aslında anlatamayacağım başka nedenide var oda benim içimde kalsın.Fakat pes etmiyorum ilerde günün birinde tekrar bir dükkan açacağım belki atölye tarzında olmaz,sadece kendi yaptığım çalışmalarımın satılacağı bir yer olabilir.Gerçi ozamana kadar bir sürü fikir gelir aklıma.Atölyedeki bütün eşyalarım odamda.Ama tam dizayn edemedim koşturmacalar yüzünden.heralde buhafta sonu tam anlamıyla bi el atabilirim.

İyi haber iseeee.... Eski işime geri döndüm.Atölye öğretmenliğine.Özel eğitim okulundaki işime.Çok seviyorum işimi, öğrencilerimi.1mart ilk iş günümdü.Pazartesi günü çok güzeldi benim için.Eskiden güzel bir etki bırakmışım oradakilerin üzerinde ki çok güzel karşılandım.Allah birdaha ayırmasın demek geliyor içimden.Orada bişeyler yapmayı çok özlemişim.Onlarla güzel işler yapmayı çok seviyorum.Bazen yorucu oluyor ama herşeye rağmen süper :)  

Öğrencilerimi ve iş arkadaşlarımı çoooook seviyorum :)))


NOT : ATÖLYEMİ KAPATTIM AMA HALEN ÇALIŞMALARIMA DEVAM EDİYORUM SİPARİŞ ÜZERİNEDE ÇALIŞACAĞIM KENDİ TASARIMLARIMIDA YAPACAĞIM.. (Dualarınızı eksik etmeyin lütfen)

Hiç yorum yok: