27 Şubat 2010 Cumartesi

Çarşı - Pazardan Aldıklarım...



 

  

  


 

  

  

  

  

  

  

  

 Cam boncuklu kolyeler ve fimo küpeler 1 liraya düşmüştü,bitiriyorlarmış buyüzden 1 liraya satıyorlar.Küpeleri kullanacağım fakat kolyelerin boncuklarını kendi tasarımlarımda kullanacağım..

 Eşarpları kullanmak için almadım, tasarımlarımda kullanacağım.Ama çok ucuza aldım inanamadım fiyatlarına.İnce olanları pazardan 1 liraya aldım, diğerlerinide 2 liraya mağazadan aldım.Markası Zambak..Birtanesinin üstünde satış fiyatı 10 lira yazıyordu, gerçektende uygun bir fiyata aldım galiba :)))

 En üstteki doğal taş bileklik ve kolyelerde çok uygun fiyata.Onlarıda dağıtıp tasarımlarımda kullanacağım..

Gülen yüz nihaleyi ben aldım,diğeride kardeşimin hediyesi.Birde ortalarında olan kedi magnette kardeşimin hediyesi...

Siyah taşlı yüzüğünde fiyatı fena değildi.Oda doğal taş ama ismini hatırlayamıyorum :(



Hiç yorum yok: