27 Şubat 2010 Cumartesi

Beyaz Lale' den kareler...

Malzeme almak için kardeşim beni Beyaz Lale Çiçekliğe götürdü..Çok güzel şeyler vardı.Dekor için herşeyi bulabilirsiniz.Benim çok hoşuma gitti.Nikah şekerleri için bebek mevlüd şekerleri için süslemeler için bir sürü malzeme çeşidi var.Onlardan birkaç tane denemelik aldım.Orayı gezmek çok güzeldi.Fuara gitmeyecek olsaydık daha rahat gezer daha çok fotoğraf çekerdim.(tabi fuara tüketiciler değil satıcılar geçebiliyormuş.Bu ayrıntıyı bilmiyorduk,canım çok sıkıldı açıkçası)

Aldıklarım...
Çiçek dalları için bantlar...


 


  

  

  

Kardeşimle beraber Beyaz Lale' den görüntüler...

Avatar filmindeki ruhlar ağacına benziyor değil mi?


 

  

  

  

  

  

Bu köpeği görünce aklıma arkadaşımın köpeği geldi :D

 

  

  

  

Bu köpeğide görünce PİJAMALI KÖPEK dedim :))))


Hiç yorum yok: