20 Aralık 2009 Pazar

Ayıcık ve Baykuşcuk - Aksesuar

Birinin istediğiyle yaptım bunları..Bebek kıyafeti işlemiş üstüne süsleme yapmak istiyormuş.Bende aceleden bunları yaptım,kendi tasarımlarımıda yapardım ama gecenin bir vakti aklıma geldi dün için söz vermiştim.Eee!Antakya'da da sel,fırtına felan oldupu için gelmedi isteyen kişi..tabi bunun yanında olmazsa olmazlarımdan uğurböceği motifimide gösterecem.Derya Baykal'ın güllerinden yapmıştım onlarıda gösterecem.Aklıma daha bişe gelmedi düşünmeme gerek motifler için...Bu aksesuarlardan bir sürü şeyler yapılabilir.Yastık süslenebilir,kemer süslenebilir,saç bantı süslenebilir,bir arkadaşım fular ve atkı olabilir demişti vs vs.. :) Çok yazdım artık göstersinler kendilerini değil mi :D




2 yorum:

Sihirtozu dedi ki...

çok ciciler bayıldım:) birçok yerde kullanılabilir.

uğurböceği dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Evet çok amaçlı kullanılabilir. :))