19 Kasım 2009 Perşembe

Aksesuar - Kır düğünü :)

Bu yaptığım aksesuardaki gelin ile damadı tanıdınız mı?? Evet, evet ta kendileri :) Nikah şekeri olarak tasarlamıştım.İlk tasarladıklarım halen nikah şekeri olarak duruyor.Bunlar ikinci yaptıklarım..İlk yaptıklarımı gören biri biblo tarzında yapar mısın? diye sordu.Bende yapabileceğimi söyleyince tamam dedi.Bende bunları dün yaptım.Sakallı ipi daire şeklinde işleyip eski bir cd üzerine yapıştırdım.Bunun da üzerine gelin damadı yerleştirdim.İncileri serptim.Eeee! Gelin damat olurda bunların alyansları olmaz mı :D  Alyans içinde teli daire şeklinde kıvırdım üzerine yapıştırıcı sürüp sime buladım.(Şimdi aklıma geldi,ahşap boyamada kullandığımız benim vazgeçilmezim olan simli kontorde(boyutlu boncuk boya) kullanılabilir) Biblo bittikten sonra kır düğünü olan gelin damat gibi oldu.Buyüzden bunun adı "Kır Düğünü" olsun dedim..İnşallah isteyen kişide beğenir.Çünkü benim zevk aldığım bir çalışma oldu.

*** Çenem düştü kusuruma bakmayın :D Hemen resmi ekliyorum..



 



2 yorum:

Leyya-craftmania dedi ki...

ne hoş bir blog.seni tanıdıgıma sevindim arkadaşım.cöö:))

bestcat dedi ki...

çoook tşk ederim arkadaşım :)