8 Ekim 2009 Perşembe

Stickers

Bloglarda bir sticker almış başını gidiyor..Ama benimde çok hoşuma gitti bunlar; boyama olanları yada yapışkanlı kağıtlar.........

Bende netten desenler indirdim.Dekor kataloğu vardı(plastik) her sayfasına bir desen çizip kesildi şablon oluşturuldu.Daha sonra akrilik boyayla tamponlama yaptım.Simli kontorle süsledim..
Bunu kuaför arkadaşımın dükkanının duvarına yaptık boyayı sulandırdığım için akma oldu(ne kadar çok üzüldüğümü anlatamam) sonra duvarının renginin ton farkıyla kapamaya çalıştığım akan yerleri.Veeee sonuç hiçte fena olmadı..





2 yorum:

YENİ GELİN dedi ki...

Akma olmuş ya benim de içim aktı,nasıl üzüldüğünü tahmin edebiliyorum az çok:( Neyseki harika toparlamışsın,çok başarılı çalışmalar...

uğurböceği dedi ki...

çok teşekkür ediyorum :)))